سلام
سلام امیدوارم حالت خوب باشه،فعلا که عزرائیل افتاده به ما ول کن نیست و همینطور داره تلفات میگیره ازمون،دستمم شکست،نمیدونم چرا همه با هم اینطوری باید میشد،ولی امیدوارم حال تو خوب باشه لااقل و خوشحال باشی
خودمم| |
با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 22:38
سلام،کرونا خیلی بده خیلی .......... امیدوارم کسی نگیرتش با دلم نوشتم...
ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 22:38